Utmaning

jag har blivit utmanad av Annika www.agnez.bloggagratis.se

Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!

Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!

Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.

Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!


När du är klar ska du utmana 5 personer till.

Good luck!





1. Vad heter du? Cecilia
2. Ett ord på 4 bokstäver: Coop

3. Flicknamn: Cornelia

4. Pojknamn: Carl

5. Yrke: Chaufför

6. Färg: Cerise

7. Klädesplagg: Cape

8. Mat: Champinjonstuvning

9. Sak i badrummet: Centrifug :P

10. Plats/stad: Colosseum

11. En orsak att vara sen: Cykelstöld

12. Något man skriker: Coolt!!

13. Film: Chocolate

14. Något man dricker: Champagne

15. Band: Coldplay

16. Djur: Chimpans

17. Gatunamn: Centrumvägen

18. Bil: Citroën

19. Sång: Californication

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Curling


Tack Annika för den:)


Jag utmanar Thom, och endast Thom:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja.. är lite smått ittiterad på dom. Jag läser socialpsykologi för tillfället. Vet fortfarande inte om det är den rätta utbildningen för mig. Är lite sugen på att testa någonting med en inriktning mot naturvetenskap :) Vad gör du för någonting nu?



Nu har jag bokat resa så jag kommer till Piteå den 16 april och stannar till den 21. Blir inte allt för länge men bättre än två dagar iaf :) Har du tid under någon av dm dagarna? Jag har ingen inplanerat än så det kommer nog passa vilken dag som helst :)



Och förresten, grattis i förskott och hoppas du får en bra födelsedag om jag inte kommer ihåg att skicka ett sms :)



Kramkram!

2009-03-19 @ 15:40:35
Postat av: Thompa

UPPDATERA!!!!;)

2009-03-31 @ 11:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0