Uppe med tuppen;)

Ganska pigg ändå, med tanke på att jag inte är någon storfavorit av den här tiden på dygnet. Nu ska man sova! :P
Sitter och dricker kaffe och ska på några minuter bege mig till jobbet. Ska bli skönt idag att få komma ut och arbeta. Dessutom har jag sovit sjukt bra:) Lova har bara vakna till lite hastigt en gång och saknat nappen, men annars..nu har hon precis ätit välling och så somnat om:)

Blir att flytta hem idag! Ska bli så skönt. Så var vi ju på ikea igår och inhandlade sånt så vi behövde, som förstördes kring branden.. + ett nytt köksbord som vi spanat på ett tag:) Så nu sitter man här återigen omringad av flyttkartonger..:S

Nej nu måste jag åka om jag ska hinna:)

Kommentarer
Postat av: Kristine

Nämen heeeeej! :D Jag måste ändå säga att det här är lite komiskt för jag har faktiskt tänkt ganska mycket på dig nu den senaste tiden, hur allt är med dig, vad du gör nu, hur det går att vara mamma och på våran skoltid som var för 5 år sedan! 5 år! Tiden går fort, på gott och ont...



Japp, jag är bosatt i uppsala nu och trivs mycket bra :) Dock så vet jag inte riktigt när jag kommer kunna fara hem till piteå. Hade först tänkt komma under påsken men jag tror mina lärare var på dåligt humör när dom gjorde schemat för av någon anledning så har som satt att vi har lektion både på torsdag och lånfredagen och sedan ska vi börja om på måndag... så jag vet inte om det är värt att komma hem då när det blir så kort tid. Men däremot så är vi ledig en vecka efter påsken... Jag förstår inte riktigt hur de har tänkt. Men förhoppningsvis kan man kanske skippa några av lektionerna eller flytta på dom. Så det är lite oklart hur jag kommer göra.

Kommer du vara i Piteå någon utav dom dagarna? Skulle vara mysigt att komma ut till Mjoön och sitta och mysa med dig en hel dag. Ta igen lite tid och snacka lite minnen och skit ;) Det vill säga om du har tid såklart.



Oj, vad långt det blev, ska sluta skriva nu. Men kul att du hörde av dig! Hoppas allt är bra med dig :) Du får hälsa alla så gott :) Kram på dig!

2009-03-05 @ 17:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0