Tillbaka till verkligheten

Nu börjar jag känna mig som en människa igen..Men är fortfarande mör i hela kroppen. Ska bli så skönt med helkroppsmassage på Hudverket imorgon! Känner att det är välbehövligt efter min skoterfärd förra veckan och mitt sängliggande under helgen.. :S

Fullt schema under veckan, imorgon AF och Hudverket. Onsdag Jobb, torsdag kommer min mor så vi ska ta tag i pållarna. Lite smått och gått så ska fixas:) fredag Jobb. Sen här emellan så ska vi flytta tillbaka till vårän lägenhet på Härads, då dom fått in elementen nu. Så då under veckan ska vi tapetsera om i hallen och eventuellt måla om i vardagsrummet. Sen ska allt småplock torkas av med särskilt brandröks luktagottamedel :P Och så ska  vi bära över alla grejer vi ha me oss nu.. Längtar inte! Fast det ska bli skönt när det är färdigt och vi fått komma hem och komma i ordning:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0