Home sweet home

Äntligen, äntligen hemma igen. Hunnit få allt iordning också, eller det är min älskade sambo som knogat och fixat och haft sig när jag har varit på jobbet. Så roligt att få komma hem och så har han verkligen ansträngt sig och gjort så fint:)

Idag har min käre mor varit här och hälsat på, så vi har farit runt och hälsat på Cozby och sen upp till Lomben och tränat med Wille. Lova har fått hänga med hela dagen lång. Fast hon har inte varit så intresserad, har bara sovit i bilen hela tiden. Sötunge:) Det måste ha varit för att hon fått sova till Kevin Borg, mammas nya "nöta skiva-projekt" :D Fast jag måste ju nästan erkänna att han är rätt bra.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0