Vilken känsla

Oooh, jag får gåshud. Det finns en artist, och då menar jag en som någonsin gett mig gåshud och det är Lars Winnerbäck. Känslan finns kvar i kroppen från sommaren 2006 när jag och Denice såg honom live i badhusparken i pite.. Underbara musik. Helt fantastiskt, magiskt!

Jaha mina vänner, nu var det dags för ett blogginlägg då. Som ni antagligen märkt är jag en periodare vad gäller bloggandet. Ibland har jag så svårt att formulera mig. Då menar jag att sätta ord på mina tankar och då blir det ett sånt här långt uppehåll. Dessutom sitter jag med datorn hela dagarna på jobbet så jag erkänner att jag inte är allför sugen när jag väl kommer hem.

Förövrigt så trivs jag bättre på jobbet än jag någonsin hade förväntat mig. Det går bra, jag gillar mitt jobb och mina kollegor :)

Just nu sitter jag här, en tid som jag vanligtvis brukar sova på, med väldigt blandade känslor. Det snurrar bara runt runt i huvudet, som om tankarna åkte någon jävla karusell som aldrig tänker stanna upp.. får ingen chans att placera dom. Dessutom kan jag inte riktigt sätta fingret på vad när allting bara blandas runt.

Lova sover sen många timmar tillbaka. Mammas älskling som är så fin.
Johan jobbar, det är ju Kalixdagarna i helgen och det innebär för hans del jobb, jobb och åter jobb.

Jag tror att jag håller på få magsår eller något åt det hållet, som jag stressar. Alla som känner mig vet att jag inte kan stressa som vanligt, men jag är stressad inombords och det håller på driva mig till vansinne. Varför kan jag inte få någon ro i kroppen? Alltid är det något. Så fort man har bockat av en punkt på To do listan dyker det upp något nytt. Att sväva i ovisshet, oroa sig för hur saker och ting ska lösa sig gör att jag sover dåligt, äter ännu sämre och slutligen resulterar det i att jag inte får någonting alls gjort.

Skärpning Cecilia!


Whatever, allting löser sig, kanske inte alltid till det bästa, men det löser sig!

Imorgon blir det utgång för min del :) Ser fram emot det väldigt mkt! Ska dricka en hel del livsvatten, dvs White Russian :) Sen så ska vi ha en klassträff med gamla SMR! Har inte sett vissa av mina klasskompisar sen vi tog studenten..:/ Ska bli kul :)

well, nu ska jag gå och vika tvätt. Utan att överdriva så tar man sig snart inte i sovrummet :)

Kommentarer
Postat av: Agnez

allt löser sej gumman.. det vet både du & jag.. men d är jobbigt medan man går och grunnar. du vet att jag alltid finns här för dej... kram kram

2009-07-21 @ 18:44:49
URL: http://agnez.bloggagratis.se
Postat av: Tessah

Du är ju sämst på blogga! hahaha

2009-07-23 @ 19:45:06
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Thompa

ska man behöva tjata?? UPPDATERA!!!!!!

2009-07-24 @ 01:16:16
URL: http://thompasblogg.blogg.se/
Postat av: Johan

Älskar dig...

2009-07-31 @ 23:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0