Slötid at work

Det är lugnt på telefonen idag. Har läst alla bloggar typ 10 gånger styck nu, tänkte att de kanske skulle sitta fint med en rad här på min egna sk blogg.

På fredag mina vänner, då ska jag på kick off med jobbet. Ska bli superkul! :) Äta god mat, dricka vin och umgås med trevligt nytt folk. Alltid roligt att träffa  nya människor :)

Idag har jag börjat dagen med att göra en gastroskopi. Fy fan va vidrigt, kommer jag aldrig mer göra om. Det lovar jag! Tror det hade gått bra om jag inte hade varit så förbaskat förkyld och täppt i näsan, för ja har ju typ inga kräkreflexer.. men jag fick panik för att jag inte kunde andas.. så det var väldigt otäckt! Dessutom fick jag inte ens dricka mitt morgonkaffe innan, jag menar då blir ju förutsättningarna direkt avsevärt sämre..

Sen blev dagen mkt bättre, hämtade Lova och åkte sen på öppna förskolan på sjuhuset. Superfint har dom gjort där, och mkt barn :) Lova gick omkring och lekte med allt. Hon var så snäll. Förövrigt så har min lilla älskling lärt sig gå.. helt plötsligt en dag så släppte hon stolen hon höll i och tog ett steg (Hon har ju stått stadigt utan stöd länge..) när hon testat en gång var det som att allt släppte och sen dess har hon utvecklats i rallyfart. Nu går hon runt utan problem. Våran Stora flicka ! :)
Sen köpte jag och Johan oss varsin hamburgare på citygrillen, mums:)

När vi kom hem var det värsta pådraget utanför oss, nere på golfbana. Var flera polisbilar som körde runt nere vid skogen, hundförare och polishelikopter!! Spännande :) Vi låste alla dörrar kan jag lova. Man vet aldrig.. vi bor ju trots alls granne me Johannisberg ! :P

1 timme till sen ska jag hoppa på min lila aluminium häst och åka hem :) Där hemma väntar då Annika, Tomas och Lova :) Blev ett glapp idag då Johan började 18 och jag sluta först 20.. Så söta Annika ställde upp :) Tusen tack för det! :)

Kommentarer
Postat av: Agnez

Så lite så gumman, Klart man ställer upp då man kan! Kram kram

2009-06-04 @ 21:19:12
URL: http://agnez.bloggagratis.se
Postat av: Tessah

Cho!



Men du var inte snabb på uppdatera ;)

2009-06-25 @ 14:12:39
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0