Vilken underbar dag!

Jag har inte särskilt höga krav för att en dag ska vara helt underbar minsann. Varför just denna dag har varit så bra är för att jag vaknade upp imorse och kände mig pigg och helt utvilad! Inte det minsta ont i huvudet som jag alltid annars har.. Inte heller ville jag bara vända mig om och somna om.. helt enkelt, det var inte jobbigt att stiga upp. Det kändes tillochmed skönt. Det var som att jag insåg en sak idag, självklarheten att få vakna upp på morgnarna och verkligen VILJA stiga upp!

För mig är just det nämligen ingen självklarhet.. men jag ska se till att det blir det!

Nu ska jag se Mia och Klara:)

Kommentarer
Postat av: Thompa

Åh, sånna dagar finns det för få av=)

2009-02-15 @ 23:48:35
URL: http://thompa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0