Polarvinter ;)

Visst gillar jag vintern och att det är kallt. Men inte såhär jävla kallt! Förfryser ju varenda kroppsdel bara man kikar ut genom fönstret..

Fast ändå, det är otroligt vackert och om man bortser från kylan så är det såna här dagar jag förstår varför jag bor här uppe. Så vackert!
 
Bilden tagen från köksfönstrent hos mamma och pappa, utanför PIteå. Utsikt över havet.


Nu borde snart Lova vakna. Har sovit drygt 1,5 timme..Då efter vi ätit lunch, blir nog rester idag. Kyckling och ris m currysås. Smaskens! Iaf efter det blir det nog att pälsa på sig så mkt som möjligt och bege sig på en promenad med vagnen.. För en liten stund måste man gå när det är såhär fint väder ju:)


Förövrigt så vill jag heeem! Jag vill vakna upp hemma i vårat hus, och titta ut genom fönstret och se solen gå upp.. Jag vill inte vakna här mitt i stan av alla bilar och bussar och skit som lever om! Jag vill hem, och ha ordning och reda på mina grejer- inte bo i en flyttkartong. Det enda bra med detta är att vi har diskmaskin (dock inte tvättmaskin som vi har större behov av) och vi har fri tillgång till internet. Betalar heller ingen ström, jag menar då kan jag ha i motorvärmaren dygnet runt och duscha i en timme om jag vill. Kostar oss inget:P Men jag vill ändå hem.

Nu vaknade tösan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0