hard work

Ska och jobba nu på en liten stund, erkänner att jag inte känner mig alltför motiverad. Det hade varit sjukt skönt att bara kasta sig i soffan med lite ostbågar istället:) Men samtidigt är det kul att arbeta, när man väl kommit igång. Blir plocka och diska idag. Faktiskt roligare än det låter! :) Lova är hos farmor och farfar, hoppas det går bra med henne nu ikväll/natt.

Hon har nog mest troligt haft tredagarsfebern, en barnsjukdom där man har jättehög feber i ca 3 dygn sen  får man konstiga utslag. Lova har massa såna, på hela kroppen. Men det är inget farligt och inget man gör åt. Det går över av sig självt:)

Jag fick skäll idag för att jag är värdelös på uppdatera min blogg, så jag tänkte att det är bäst jag skriver några rader:)

Imorgon blir det Boden och clinic med Kristian Krusienstierna eller hur f*n det stavas:P Ska bli väldigt intressant.

Nej nu måste jag bege mig om jag inte ska komma försent..

Ha en trevlig lördagkväll:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0