En efterlängtad vintår:)

Var bjuden till Annika och Tomas igår på middag. Fick fläskfile, kyckling och ris. Supergott;) Lova fick ju såklart följa med, men var ju lite konstigt att somna hos någon annan så hon tog sig en liten  nattsudd såhär en fredagkväll. Somnade vid 22 tiden ungefär i Annikas säng.  Sen lyfta vi ner henne på golvet och hon var så sööt där hon låg och sussade med sitt älskade örngott:) Var iaf jättetrevligt igår, och det blev en liten vintår till den goda maten. Hann såklart även med en hel del surr, haha:) Begav oss hemåt vid halv 12 tiden, och då ingen var ut och rastade bilen fick det bli taxi me John hem.

Läste igår i någons blogg, (tror faktiskt det var Thombis om jag inte minns fel,) om hur man uppskattar en ledig helg mycket mer om man jobbar under veckan. Det är ju sant. Gick förövrigt bra att jobba igår, dom är så goa barnen där:) Så fick jag höra en bra sak också, att jag mest troligt skulle få en fast dag där varje vecka! För dom som nu har ett mer eller mindre fast jobb är det ju ingenting, men för mig som springvickar så är det guld värt. Att veta att man har jobb på ett fast ställe åtminstonde EN gång i veckan:) haha, inte har man ju just stora krav!


Nehej, nu ska jag kasta i mig min tredje kopp kaffe denna morgon för att sen traska iväg i snöstormen för att hämta bilen som står så snällt (och kallt!) hos Annika. Känns otroligt lockande, javisst! :) Sen blir det Lomben, och hästen. Känner att jag har lite att ta itu med där...

Johan åker iväg idag vid lunch till Luleå och ska se hockey, fråga mig inte vilka som spelar, har frågat tusen gånger men är man inte intresserad så är man inte;), så jag och Lova får fundera en stund till innan vi bestämmer vad vi ska göra hela dagen för oss själva..:)

Kommentarer
Postat av: agnez

d va mysigt gumman. riktigt trevligt :P trist bara att ja sku å jobba.. vi ses nå i veckan. kram

2009-02-22 @ 12:30:42
URL: http://agnez.bloggagratis.se
Postat av: Cici

Nej skämtar du? Heter du också så? Fy tusan vad vi är coola!!

2009-02-23 @ 18:53:14
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0