Bo i flyttlådor

Börjar vara dags för sängen nu känner jag.. har som sagt varit händelserika dagar fulla med arbete, stress och en del oro.. så nu börjar kroppen strejka. Trött som få är jag, och så ska jag upp och jobba imorgon. Det kommer gå bra, men såhär i förväg så gruvar jag för att måsta kliva upp.. Ni vet den där känslan när man håller på flytta, att man inte har någon koll på någonting. Att man bor i en jävla flyttkartong, ungef'är så känns det nu. Förmodligen lär jag väl vänja mig, men känns inte så lockande att ha det så i flera veckor/månader..

Blev iaf en hel del fina köp på Ikea idag, och en del mera nyttiga saker:) Känns surt att man måste lägga ut för allt man köper.. kan ju försöka trösta sig med att man en vacker dag får igen allt och då har man ju nästan glömt bort att man lagt ut. Då kommer det ju kännas som man får pengar för att inte ha gjort någonting ju, och det är ju positivt:)

Nej. Nu ska jag packa iordning till imorgon, äta en smörgås och sen natti natti.

Fredag den trettonde imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0