Gammalt blogginlägg

Hittade ett gammalt blogg inlägg från Lunarstorm.

"
Dunderkväll med mina änglar;) Tis 6 feb 2007 03:29
helt kanon, haha, nästan så man kunde tro ibland att vi hade intagit alkoholhaltiga drycker men icke. Det enda var väl pizza, cola och en hel del godis.. men det verkar ha samma effekt på oss:P

Har nog inte skrattat så här mkt och ärligt på väldigt läänge, men sjukt roligt har vi haft! tack my darlings att jag har er=) Har tillbringat hela dagen med dom, och då menar jag HELA. sen 10 imorse till precis nu..men det behövde vi nog alla. Världens bästa huskur mot allt, förutom eventuellt Niis förkylning, för den blev nog kanske en aning värre. Fast hon har ju iofs kurerat sig med mitt jordgubb/grädd te, lovely;) Och ätit upp mina stackars halstabletter som om de vore godis.. som o det riktiga godiset vi inhandlade inte var tillräckligt mkt! Det tvivlar jag på, för det var MKT..! :)

Ohh, den här dagen har klart varit den bästa på väldigt länge, och jag känner att det var välbehövligt. För dom har inte vuxit på träd direkt, bra dagar på sista tiden. underbar kväll, i nya otroligt fina ovh mysiga lägenheten med Thom och Denice och mina älskade små kissar.. Vad skulle jag ta mig till utan er? Icke att förglömma min underbara häst, Rooney och min familj såklart.

Jag känner att jag håller på bli sjuk, har ont i halsen.. ja skyller på Niis, hon har nog smittat mig:P Men bra jag hinner bli frisk innan helgen, annars så vet jag ju ett utomordentligt sätt att kurera sig på.. White Russian, heter den metoden:D För helgen ska bli bra, hoppas jag iaf på=)

nej, om man kanske skulle ta och krypa ner i sängen.. klockan börjar vara mkt.. är ju mitt i natten ju och jag är säkert ensam om att sitta uppe såhär på internet en måndagkväll/natt..Eventuellt:) tror det kommer bli rätt tungt att ta sig upp ur sängen imorgon bara.. Sängen har ju alltid en konstig förmåga att vara 20 gånger skönare på morgonen, bara för att man då måste stiga upp. Varför är det inte tvärtom? Det skulle vara något för mig:) Så att jag studsade upp på morgonen. När jag blir stor ska jag bli morgonpigg.. dock så älskar jag att sitta uppe såhär på natten. Det är så lugnt och fridfullt.

Don henley.. Skön musik:)

Nu ska jag ta tag i mitt liv, se till att leva det medans jag kan. Man är ju faktiskt bara ung en enda gång.. Så varför inte leva varje dag som om det vore den sista?

nej fan, nu är det på tiden att försöka sova..

Godnatt.

"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0