Äkta kvalitetstid

Kände mig som en.. ja, egentligen har jag inget ord som passar in på hur jag kände mig i morse. Steg upp, klädde på Lova och drog på mig själv en lång tröja. Satte mig sedan i soffan, med en stor kopp kaffe och nya ELLE. Där jag satt och läste om höstens modetrender och drack mitt kaffe, och tittade förundrat på min underbara dotter insåg jag att det är det här som är kvalitet. Äkta kvalitetstid. Jag hoppas verkligen att jag i resten av livet kommer fortsätta ha såna här stunder, där jag bara är. Gärna tillsammans med Lova. Annars helt ensam. Förövrigt så kom just något som kan passa in till en viss del. Kände mig som en storstadsbo som börjar dagen med kopp kaffe, för att sedan shoppa obegränsat med modekläder och accesoarer för att sedan uträtta mycket vettiga saker under dagen. Dagen avslutas på ett mysigt café med, just det, en kaffe. På något vis lite av livet i Sex and the City.

Förövrigt så har jag precis dragit på mig lite i mina ögon "finare" kläder och gjort mig redo för en tjejkväll på Before:) Lets go for it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0