Tre stjärnor

Jag har tre stjärnor i himlen. Dom vackraste av stjärnor. Ronny fick igår lämna sitt liv här med oss och vandra vidare till himlen, till Manne och Lucky där uppe. Så nu har dom varandra och är friska och glada, var dom än befinner sig.

Allt gick bra, och såhär efteråt känns det helt okej. Jag vet att det var det enda rätta. Ronny var så lugn och harmonisk, som om han visste vad som väntade. Han skulle slippa ha ont i sina hovar. Tusen tack Veronika för att du ställde upp!

Kommer aldrig att glömma dig, min fina. Hoppas du har det riktigt fint nu.


Kommentarer
Postat av: Thompa

Ja, jag har ju lite svårt för att hantera sånt här men.. Tycker faktsikt att det e riktigt tråkigt det här med Ronny. Han var ju så fin o ni passade så bra ihop! Men han slipper iaf lida o du får glädjas åt din familj o den nya lilla hästen som väl är på väg norrut=) Hoppas allt är bra annars! pok

2008-10-26 @ 11:42:13
URL: http://artemiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0