Vattenvarelse

Oh ja, jag älskar vatten. Särskilt att vara under vatten, det är en sån frihetskänsla. Att känna havet mot ansiktet, svalkande, smekande.. Så jag har längtat efter ett dopp. Nu får jag, barnmorskan sa att det var okej, trots att jag inte gjort efterkollen sen förlossningen ännu. Funderade nämligen på att sätta in en hormonspiral, och då ville hon göra undersökningen i samma veva, vilket jag var rätt tacksam för. För det finns väl ingen kvinna som frivilligt sätter sig i gynstolen?

Var till stranden i Bjumis med Madde idag, solade och umgicks. Väldigt trevligt måste jag säga:) Lova fick såklart följa med också, för Johan skulle på jobbet.
Annars har vi inte gjort så mkt mer under dagen, var på Lyktan och åt en räksallad till lunch. Sjukt gott:) Sen strosade vi på stan i det fina vädret, var ner på Team Sportia och jag fyndade en bikini på rean. Kanon

Gårdagen var riktigt fin. Strålande sol och varmt.. Var på stan och gick med Lova i vagnen, träffade Mackan och Hugo. Sen tvättade vi, det var mer än välbehövligt vill jag lova! Senare på eftermiddagen så åkte vi till Nyborg och hälsade på Johnny och Ida. Johnny har fyllt år, så där bjöds de på fika och tårta, smaskens:)

Ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på, Johan jobbar så vi blir ensamna. Har nån något förslag? Slå gärna en pling:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0