Smaskens

Nu gick precis Annika hem och lilla Lova har somnat för ett tag sen så nu sitter jag här alldeles ensam. Johan är på jobbet, kommer inte hem förrän inatt nån gång.

Haft en riktigt trevlig kväll. Jag och Annika har ätit räkor, laxröra, rostade mackor m.m, riktig plockmat:) Och ruskigt gott! Sen blev det ost och kex och melon till efterrätt..mums:) Nu är jag så mätt så det ser ut som att Lova ska få ett syskon, haha!

Fick en kommentar till ett tidigare inlägg som jag funderat väldigt mycket på. Ju mer jag tänker på orden, desto mer inser jag hur sant det verkligen är. Desto mer sugen blir jag på att göra något oväntat. Thom, jag saknar dig! Din ärlighet. Det sättet som vi kunde prata med varandra, inga omvägar, bortförklaringar, eller luddiga svar. Det var raka puckar som gällde! Som den kvällen för snart ett och ett halvt år sen (!) när du, jag och Denice satt i min (och din, haha) lilla etta. Såg film och bokstavligen vräkte i oss godis och cola. Så otroligt kul vi hade då, skrattade så tårarna rann. Den kvällen kommer jag aldrig glömma, för det var något speciellt. Spendera den kvällen med dom bästa av vänner:)

Nåväl. Den här dagen har varit bra, från början till slut. Haft en härlig känsla i kroppen. Känner mig motiverad, dock vet jag inte till vad, men det känns som att jag står vid start och är precis påväg att påbörja något bra. :)

Nu ska jag se färdigt kvällens avsnitt av Sex and the city, som förövrigt är helt underbart!

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Thompa

Åh va glad ja blir=) jag saknar dig så otroligt mycke, nästsn så det gör ont ibland! O det menar jag verkligen. Hoppas vi kan koka ihop nån kväll(ar) inom en snar framtid o bara låta allt vara som förr=) puss puss<3

2008-07-26 @ 21:12:53
URL: http://artemiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0