Röjröj

Nu har vi såå fint hemma! Åh vad jag trivs här. Både Johan och Lova sover och jag sitter här vid vårat nya skrivbord i extra rummet och lyssnar på Helloween. Påminner sjukt mkt om resan till Vetlanda med ponnyn sommaren 2004. Helt underbart! :)

Idag har varit en kanonbra dag, först blev hästen skodd:), sen grillade vi kött och satt ute på våran fina balkong och åt, sen storstädade vi. Fick som sagt vårat nya skrivbord idag också så nu är äntligen "kontors" / extra rummet klart.

Däremot så är vi utan både tv, telefon och internet:( Skanska har visst grävt av nån fiberkabel eller liknande.. Så nu lånar vi grannens internet som säkert har telia eller nåt. Vi har ju då bredbandsbolaget.

Nu ikväll har jag och Lova badat tillsammans i badkaret, myspys:)

Nej, nu ska jag också bege mig till sängen. Man blir ju helt slut av allt städande och badande:P

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0