Motivation på ingående

Ännu en dag av helt underbart väder! :)

Var först en vända på stan, men insåg snart att det var för varmt så jag och Annika åkte till Bjumis för att sola lite. Johan åkte och jobba, och har ännu inte kommit hem..:/ Blev iaf en hel del skitsnack där på stranden, haha:) Sen blev jag och Lova bjuden på grillat hos Annika & Tomas. Tacktack! Väldigt trevligt:)

Igårkväll var jag och Lova hos Ida i Nyborg och hälsade på. Var skoj, det måste vi göra om..!

Det känns som bra nu, jag har motivationen. Glädjen och framförallt orken. Att ständigt och jämt gå omkring och slåss mot tröttheten är en hård kamp. Är så less det nu, är så less att varje morgon när jag öppnar ögonen tänka på att det är fruktansvärt många timmar tills jag får gå och sova igen.. Nu äntligen känns det som om det är på väg att vända. Jag kan vakna upp och glädjas över att jag har en helt ny dag framför mig, och detta är mkt tack vare Lova.

En annan anledning till att det känns bra nu, glädjen i kroppen, är att jag börjat få "riktiga" kompisar här i Kalix. Visst har det funnits många, väldigt trevliga människor som jag kunnat umgås med. Men på något sätt har det inte varit på riktigt, inte så att jag haft någon nära att prata med. Kanske för att jag känt mig så liten, som om jag trott att alla tycker jag är en barnunge. Men nu känns det bra, riktigt bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0