Godmorgon

Nu är det snart slut på sovmorgnar för min del tror jag;) Lova tycker nämligen att det är dags att stiga upp i tid på morgon, idag vakna hon 10 över sju.. Inte för att jag egentligen ska klaga, det blir nog värre med tiden:) Men för mig är det sjukt jobbigt..såå trött! Men vad gör man inte för världens underbaraste? :)

Idag blir nog en bra dag. Jag tror på det. Först ska  jag på efterkontroll hos Nina, sen ska jag och Lova åka till Siknäs och hälsa på Anneli, samtidigt som vi ska lämna av Cozby. Han har nämligen stått i Månsbyn nu i en vecka, Sofie har haft han lite som sin egna. Det har varit så mysigt att komma till stallet och se båda sina älsklingspojkar i samma hage. Ronny och Nils har kommit väldigt bra överens:)

Imorgon blir det bröllop:) Liselle och Andreas från Unbyn. Kulkul:) Och för första gången sen Lova kom till världen ska vi vara utan henne. Hon ska nämligen vara hos min mamma och pappa i Piteå. Fast hon får såklart vara med på själva vigseln. Hmm, måntro hur det ska gå att lämna bort henne? Nåja, det går nog bra:)

Nu ska jag gå och kika ifall mitt kaffe är klart. Mumma:) Kanske inte är så tokigt att stiga upp tidigt på morgnarna iaf..?

Bjuder på en bild av Lovis, sovande i bilen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0