Förbannad

Verkar minsann som att någon är förbannad idag, har nämligen åskat som tusan. Eftersom det då inte fanns nåt vettigt att göra, passade jag och Lova på att ta en tupplur:)

Igår var en sådan sag som man bara vill ska ta slut. Vaknade med en sprängande huvudvärk och mådde sjukt illa. Bara då för att jävlas riktigt med mig så sken såklart solen och det var typ 22 grader varmt! Nåväl jag låg i soffan och tyckte lite synd om mig själv, medans Johan satt vid datorn. Så helt plötsligt upptäcker han att vi fått virus, så jag knaprar en panodil och vi far och ska lämna in skiten. Då visar det sig såklart att datanissen har semesterstängt till 28 JULI! Johan blev mer och mer irriterad och det verka mest som om det var jag som hade laddat hem nå virus eller så.. Nåja, skit samma. Det hela slutade med att Johan gick och köpte en ny! Vilket iofs inte var så dumt eftersom den andra börjat få några år på nacken. Dock ska den lagas och ha filmer och så på. Nåväl, detta slutade bra iaf. Huvudvärken var mer än irriterande och jag önskade bara att jag fick lägga mig ner under täcket och sova, men icket. Åkte till hästen och byggde staket. Eftersom min söta häst tycker det är hiskeligt kul att springa som en tok (vilket han förstås inte får) så har han ju naturligtvis tagit av sig en sko. Då satte jag på en toffla, som han såklart trampar av sig och her sönder..Morr:S Så då var hovslagaren tvungen komma ut och slå på en ny sko. Då bestämde jag mig för att minska Ronnys hage, så han inte får upp sånt tempo:) Lite smart är man ju ibland,haha!

Sen skulle vi till Nyborg, och kan väl inte annat än erkänna att jag inte var på mitt mest strålande humör. Men det måste man inte heller alltid. Så det så!

Idag
däremot var betydligt bättre dag. Lova har varit snäll som en ängel, förutom nyss när hon passade på att kräka ner hela mig när jag tittade bort;) Hon har blivit så stor lillgumman, nu sitter hon nästan i mitt knä själv. Huvudet är ännu en aning för tungt men för varje dag blir det mer och mer kontrollerbart=) Min underbara lilla trollunge;) För drygt en vecka sen började hon jollra och le. Det är så underbart att börja morgonen med att få ett leende av sin dotter. Hela dagen är räddad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0