Död åt Försäkringskassan!

Vilket jävla svammel. Jag tror bestämt att dom har en strategi på FK som går ut på att sega så mkt möjligt med bidrag så att folk inte klarar av att betala sina räkningar. För då hamnar man ju på gatan, utan jobb såklart. På så vis får ju dem där nissarna på Fk mera jobb, så dom får ihop till sina löner och kan vandra omkring på stan och skratta åt resten av befolkningen!
Nejmen helt allvarligt, hur fan har dom tänkt man ska kunna överleva? Nu jobbar ju visserligen Johan, men hur kul är det att leva på han hela tiden?! Inte kul alls.. Jag ansökte om Föräldrapenning i mitten av april, för att börja ta ut dagar från 12 maj. Tror ni ja har sett skymten av nå pengar? Icket! Så vad göra? Var dit för snart 3 veckor sen och sa att det är AKUT, jag  behöver pengar. Jo de förstod dom ju, dom skulle höra av sig till mig omgående. De som har hand om just mitt ärende alltså. Inte fan vet jag vad dom anser är omgående, men inte 3 veckor iaf! Ringa går ju inte heller, för lyckas man väl hamna i nån slags telefonkö så får man nummer 358 typ..:S DÖD ÅT FÖRSÄKRINGSKASSAN!!

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10..sådärja.
Då andas vi Cecilia. På måndag när dom öppnar ska jag gå dit och inte lämna lokalen innan dom talar om exakt vilket datum jag får mina pengar och exakt vilken summa! Så ni nu alla vet.

Men innan jag nu hetsat upp mig alltför mkt, så ska jag gå och hänga tvätten, laga middag, hänga tvätt igen, åka till stallet, hänga mera tvätt, diska undan, vika tvätt, och däremellan ska jag amma, amma, byta blöja, amma lite till.

jag älskar min familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0