Fredag 12/12

Så var det äntligen fredag och jag väntar på att Annika ska komma förbi. Vi ska glo på Idolfinalen, käka gotta och dricka läsk. Förra fredagen lyxade vi till det en aning med vin och halstrad röding. Mumma:)
Har jobbat idag 9-17 i Gammelgården. Varit rätt lugnt, många lediga var det idag. Eventuellt får jag komma in och jobba måndag också. Skulle sitta fint! Som sagt, det skadar ju aldrig med en extra krona eller två:) Efter jobbet åkte jag till Nyborg där jag fick mig tacos och hämtade Lova. Älsklingen började redan 4 idag så Lova fick åka till farmor och farfar en stund.

Av någon anledning är jag fruktansvärt sugen på att gå ut på krogen, dricka mitt livsvatten White Russian (med extra Kahlua), vin och massa gotta. Dansa som en tok och faktiskt vara riktigt full. Haha:) Antar att jag känner så för att det var helt sjukt längesen sist. Alltså något vinglas då och då har ju slunkit ner, men en krogrunda skulle vara skoj:) Fast och andra sidan så kanske jag mitt vad det är ändrar mig, när jag tänker på hur bakis jag mest troligt kommer att bli...:S Well, det får vänta. Ingen panik.

Nå nu ska jag läsa lite bloggar.

Over.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0