18/12

Skitväder. Vad ska det här vara bra för? Jag vill ha massa snö och ca 8 minus på julen. Inte regn, storm, och +2. Dessutom snorhalkigt på vägarna. USCH säger jag! Fina vinter, kom tillbaka:)

Har fått tillbaka internet nu, men så är det när man snyltar av grannarna. Haha, mitt vad det är är man utan internet. I söndags hade jag och Lova ganska tråkigt faktiskt, för internet fungerade ju som sagt inte. Dessutom hade TVn lagt av. Lampan till bakprojektorn som dött.. Fin liten julklapp:S För dom var visst inte helt gratis.. Inte heller hade jag ett öre på telefon, så ja kunde inte ringa en signal ens:P Haha, men vi passade på att baka lussebullar istället. Gotta.

Lucia i lördags firade jag och Lova i kyrkan:) Var och såg luciatåget och Shit vad mycket folk det var. Jag som trodde att jag skulle vara typ ensam med några stackars pensionärer. HA, där trodde jag fel, var så mkt folk så alla fick inte ens komma in i kyrkan..

Igår fick jag klart med alla julklapparna, känns skönt. Nu är det snart julafton. Som vi ska tillbringa hos mina föräldrar i Piteå. Sen blir det lite jobb och så mellandagarna. Annars bara mys med familjen:)

Kvällen idag blir det julshow på Holmen för min och Lovas del:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0