Vilken underbar dag!

Igår var helt klart den bästa dagen på länge. Jag var på strålande humör redan när jag slog upp ögonen, även fast vi sovit bort ett par timmar av dagen:) Kände mig tillochmed så glad att jag piffade upp mig lite extra med fina smycken, jeans och högklackade skor dagen till ära. De som känner mig vet att det inte är min vanliga outfit. Bar sedan av till tandläkaren, och jag är nog den enda som gillar att vara dit. Har aldrig haft några hål, så det kanske bidrar. Såg bra ut även denna gång. Jag hade gruvat mig för det här med att betala, ingen höjdare att fylla 20 måste jag säga, så dyrt allting! Men eftersom allt gick min väg igår så hade jag fått 300kr i rabatt så det blev betydligt billigare än jag trott.

Var sedan til Ikea med Madde och Jonas. Älskling var och jobbade.. Blev Maxmat, och en hel del smått och gott på Ikea. Gjorde några riktiga fynd:)

Kände mig faktiskt väldigt "populär" igår måste jag erkänna. Blev så glad när jag insåg att folk faktiskt verkligen vill umgås med just mig. Har annars så lätt för negativa tankar, men igår bevisades motsatsen. Madde fråga om ja skulle me på Ikea, Ida skrev och ville ha tjejkväll, Jenny (en kalixmamma) ville ta en fika till veckan, Kicki (barndomsvän) ringde och surrade, och Thom slog en pling:) Längesen så många hörde av sig till mig:) Tack! Ni gjorde min dag helt outstanding! :)

Senare på kvällen var jag till stallet, ut och red en sväng. Skrittade bara genom byn, men så m ysigt. Nu är hösten på väg på riktigt, tillochmed så man måste ha reflexer och en extra tröja. Så härligt, med höstens höga, klara luft och mörker. Älskar det!

En till sak, Lova har börjat gripa tag i saker nu:) Stora tjejen ju. Hon fick en rosa mini flodhäst av Jonne igår på Ikea, den gillar hon att hålla i (och tugga på såklart:P)

Idag har varit en riktigt slödag, tror att Lova håller på bli förkyld. Varit så himla trött hela dagen. Kan ju iofs vara en period nu med mkt sömn också. Nå iaf, så efter stallet vid på förmiddagen så vilade vi. Somnade i soffan vid 4 och sov till kvart i 6, haha. Sen ut en prommis med Madde och en kaffe på B4. Mitt huvud spränger och panodil är bara skit. Lite bättre blev det dock efter friskluften. Hoppas bara det inte är nå sjuka på g. Jag har inga planer på att bli sjuk nämligen, för jag har fullt schema from fredag till nästa tisdag, minst:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0