Surströmming är gotta:)

Åh vad gott det var med surströmming, var nog två år sen jag sist åt det.. Synd bara att man luktar så illa efteråt, men det är det värt:P

Idag har jag och Lova varit in till byn och umgåtts med Elin å Jojje:) Har även fixat med dopet, så nu är det som klart. Iaf med prästen och datumet och så.. Känns skönt.

Och på en stund så ska jag in till Nybyn och vara lite social av mig, men blir nog bara en kort sväng som mest för att säga hej. Tänkte att Lova fick stanna här med mormor och morfar, så det blir bara en snabbis mittemellan två amningar:) Men ska bli trevligt att få träffa massa gamla vänner från Norrfjärden igen:)

Imorgon blir det Luleåkalaset med Ida och hennes karl, och Lova förstås. Ska bara strosa omkring och kika, och eventuellt åka nån karusell. Tur man är såå mogen:P Så ska vi ju förstås och hälsa på pappa (Lovas alltså:P).
Sen hem och bada lite bubbelpool hos Ida. Sen ska jag ju som sagt tillbaka till Luleå för att se heliga Winnerbäck..
Men jag tror på något sätt att jag inte ska ha alltför höga förväntningar om magiska minuter eftersom jag såg han i Badhusparken med Denice, underbart förövrigt, för drygt 2 år sen. Det var helt fantasktiskt, och ska jag vara ärlig så tvivlar jag faktiskt på att det kan bli ett sånt ögonblick en gång till.. Men, man kan ju hoppas:)

Well, nu ska jag gå och äta efterätt; marängtårta med hallon. Gotta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0