Allt möjligt

Nu är det skinande rent hemma, jag har städat medans Johan & Lova sovit lite lunch. haha. Bra sätt att ta ut lite aggressioner på vill jag lova!

Winnerbäck var helt okej, inte dålig men heller inte outstanding. Helt enkelt bara enkelt bra. Precis som jag förväntat mig, så jag är nöjd. Fick även arbeta lite lördag natt, dock inte så glamouröst arbete men men, fick plocka flaskor inne på Valhalls tält. Men det var skönt att få göra någonting vettigt. Dock jävulskt med träningsvärk i låren efter allt knäböjande:P Men som man säger; det som inte dödar, det härdar!

Nolia med Annika och Thomas bjöd söndagen på. Lova fick åka i bärselen, vilket hon verkade vara nöjd med. Vi var däremot inte ensamna på Nolia, för när vi parkerade berättade vakten att de var ca 9000 bilar som redan hade parkerat! Shit:) Men det var trevligt.

Måndag blev det ridning, Kamilla mer eller mindre tvingade mig att följa med ut med Molly. Hon & Josefin (Kamillas dotter på ca 2 år) körde Josefins nya ponny Juva, och Jeanette följde me på Filur. Var skönt att få komma ut och rida på riktigt igen. Då igår så fick jag och Ronny sällskap av Kamilla, Josefin och Juva. Dom satt båda två på henne:D

Well, detta blev kort om vad jag haft för mig de senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0