Kärlek

Igår var vi till Pingstkyrkan på sång- och rytmikträff för barn 0-2 år. Var rätt många där, ca 10 stycken barn:) Sjöng sånger och så.. rätt trevligt. Lova tyckte iallafall det var kul att se en massa andra bebisar. Men det var en trött liten gullunge som åkte hem därifrån. Phu, mycket nytt att ta in:)

Här för någon dag så kunde Lova stå stadigt i knäna. Ibland står hon en längre stund, men oftast så viker sig benen efter en kort stund. Vi övar flitigt, och det blir längre och längre stunder för varje dag känns det som. Tänk vad tiden går fort:) Snart kryper hon ju, mammas lilla charmtroll;)

Jag älskar dig Lova, över allt annat i världen! Skulle verkligen gå genom eld och vatten för dig! Kärlek.
Det är sällan jag gråter av lycka, men när jag tänker på min underbara dotter, och min underbara sambo. Min familj, då är det svårt att hålla tårarna borta. Det finns liksom inte nog med ord för att beskriva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0