Mammas charmtroll

Lova måste ju vara den snällaste bebis som finns, jag tror att hon på sin höjd har gnällt 5-10 minuter på HELA dagen idag. Annars är hon som en solstråle:)

Visat sig på sitt allra bästa humör (vilket hon nästan alltid gör:D) idag, först varit och charmat alla mammas gamla lärare. Bara suttit och tittat på allt runtomkring, för det mesta med ett leende över läpparna:) Sovit en stund, sen varit social igen. Glad och trevlig. Jag var lite nervös att hon skulle vara gnällig ikväll när vi skulle till Sangis och träffa mamma andra mammor och barn, men min underbara dotter skötte sig ju helt utomordentligt. Inte ett ljud. Eller jo, pratat och jollrat och varit glad:) Slumrade en stund, sen på topphumör igen. Har verkligen charmat alla i sin närvaro idag:)

Har även hunnit vara med pappa på jobbet idag, medans jag var och red. Det ska börjas i tid:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0