Förkylning?

Hoppas vi klarar oss ifrån förkylningen som verkar gå nu.. men jag ska inte hoppas för mkt. Lova verkar lite hängig, och har mest sovit idag. Tänkte ta tempen på henne nu ikväll, men hon har inte vaknat.. Brukar alltid slumra en stund vid 8, och så vakna och sen somna för kvällen vid 22.00, men ikväll somnade hon för natten redan vid 20.00. Så tempen får bli imorgon när vi vaknar, eller inatt..
Kanske, med lite tur, att det bara är en växtperiod  nu som gör henne trött. Vill ju inte att mitt charmtroll ska vara sjuk heller..:/ Dessutom känner jag mig inte helt kry heller. Jaja, nog om dessa tråkiga saker.

Nu till något roligt:) Lova har för ca 3 dagar sen börjat gripa tag i saker medvetet. Håller man fram något mot henne så tar hon handen till det, griper om och för det mot munnen:) Älskade dotter! Så kul att se hur hon utvecklas hela tiden, och fort går det. Nästan för fort. Snart är hon 13 och trotsig tonåring. Nä förresten, inte om hon brås på mamma sin. Haha;)

Köpte nya barnvagnsreflexer på IKEA igår så vi ska synas ordentligt nu när det börjar bli mörkt. Hösten närmar sig med stormsteg. MYS:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0