Höstfräsch

Idag var min plan att jag skulle tömköra, eftersom det blev ut i skogen igår med Kamilla & Jeanette. Min plan sprack, som vanligt, när jag började borsta. Då insåg jag vilken otroligt skitig häst jag har:) Så bestämde mig för att det fick bli badade idag istället, med en efterföljande promenad upp i skogen för att torka.
Det tog ett bra tag att gnugga han ordentligt ren vill jag lova, men det var det värt. För otroligt vacker blev han efteråt. Nyfriserad, kritvita tecken och alldeles mjuk och blank päls:) Tog några bilder, men har inte orkat föra över dom till datorn. Så det blir senare i veckan.

Det känns som att han blir finare och finare i kroppen, som att för varje dag är det mer muskler. Kanske det bara är inbillning? För att jag så gärna VILL att det ska vara så.. Men nånstans så tror jag faktiskt att det är på riktigt. Tycker iallafall att han ser bättre ut för varje dag som går:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0