Fortfarande vila

Trist, trist.. Jag vill rida! :) Hovslagaren har ju inte behagat dyka upp ännu så jag får allt vackert vänta några dagar till..

Måste ju erkänna att jag inte spenderat överdrivet mkt tid i stallet igår och idag. Sofie, grannen på 11 år älskar att pyssla med Ronny och vill gärna mocka. Så hon har "mockdagar" torsdag, fredag och lördag. Så jag har mest åkt till stallet, släppt ut han, blandat hö och fyllt vatten. Det har gått rätt fort.

Jag längtar så tills vi är i form igen. Då vi kan träna på allvar, träna för tävling:) Kanske, men observera kanske, tillochmed vågar mig på att hoppträna han.. När han blir helt frisk och igång alltså. Vilket jag räknar med! Tänker inte ha en till häst som bara är skadad, och får sluta i himlen. Dock kan man ju inte riktigt bestämma det själv. Ibland får man släppa sin egna egoism och göra det enda rätta. Nåja, nu är ju han ju frisk för tillfället och då behöver jag inte fundera på något annat!

RallyRolf;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0