25 Augusti

Ronny är fortfarande tanig och omusklad, men i mina ögon är han ändå vacker oavsett vad folk tycker! Dessutom har han lagt på sig rätt mkt sen i vintras, för då såg han för taskig ut. Fattas fortfarande massor, men det kommer sakta men säkert. Ska nu först och främst ta en analys på höet för att kunna räkna foderstat åt honom.

I veckan som kommer ska jag satsa på tömköra alla dagar förutom torsdag, ev fredag, då jag ska rida. Lördag får bli helvila. Eventuellt en kort promenad i skogen bara. 

Det är så otroligt roligt att ha börjat komma igång med han nu igen, men jag har inte bråttom någonstans så vi tar det lugnt och försiktigt. :)

Bjuder på en bild idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0